هر روز هفته شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 9 شب

گیت های فروشگاهی

گیت های فروشگاهی

گیت فروشگاهی RF (RADIO FREQUENCY)

گیت های فروشگاهی RF

گیت دزدگیر فروشگاهی

فرکانس گیت دزدگیر فروشگاهیRF در محدوده فرکانس رادیویی می باشد. این نوع گیت فروشگاهیدر فرکانس های مختلفی مانند ۸٫۲- ۳٫۲۵-۱٫۹۵ -۴٫۷۵-۱۰٫۲مگا هرتز موجود می باشد که البته فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز رایج ترین فرنکانس این دستگاه می باشد.این نوع سیستم های دزدگیر فروشگاهی دارای یک آنتن فرستنده و یک آنتن گیرنده می باشد که با عبور دادن تگ یا لیبل با فرکانس سازگار با دستگاه ، سیستم دزدگیرشروع به آژیر کشیدن می کند . سیستم های دزدگیر RF  دارای معایب و مزایای مختلفی می باشد . از جمله معایت این نوع گیت های فروشگاهیتداخل آن ها با سیستم های مجاوری است که دارای فرکانس مشابه می باشند. به طور مثال اگر شما در یک فروشگاه سیستم RF با فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز را نصب نمایید عملکرد مناسبی دارد اما چنانچه پس از مدتی گیت فروشگاهی دیگری با فرکانس ۸٫۲ در مجاورت فروشگاه شما نصب گردد هر دو سیستم دارای اختلال شده و به صورت مداول بوق می زنند. بنابراین بسته به نوع گیت دزدگیری که خریداری می کنید باید فاصله ۶ تا ۱۰ متر بین دو گیت دزدگیر RF با فرکانس یکسان فاصله وجود داشته باشد.

از مزایای سیستم های دزدگیر RF قیمت مناسب آن است که با وجود معایبی که دارد این نوع سیستم ها را میان خریداران محبوب می کند.

از مزایای دیگر سیستم های RF لیبل های انعطاف پذیر و صاف آن ها است که به راحتی روی اقلام مختلف مانند اجناس موجود در سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها و کتاب فروشی ها قابل استفاده می باشد.

 

گیت فروشگاهی AM یا همان  (ACOUSTO-MAGNETIC)

گیت فروشگاهی AM بر خلاف گیت های فروشگاهی RF تنها با فرکانس ۵۸ کیلو هرتز کار می کنند. دزدگیر فروشگاهی AM  نیز به صورت معمول دارای یک آنتن گیرنده و یک آنتن فرستنده می باشند که جلوی درب فروشگاه قرار می گیرد و با عبور دادن تگ یا لیبل با فرکانس ۵۸ کیلو هرتز دستگاه دزدگیر شروع به آژیر کشیدن می کند.

از معایب گیت فروشگاهی برای مشتریان گرامی بالاتر بودن قیمت آن ها نسبت به سیستم های RF می باشد.

از مزایای گیت های فروشگاهی AM می توان به فاصله تشخیص آن اشاره کرد . گیت های دزدگیر AM  به دلیل مکانیسم عملکرد فاصله تشخیص بالاتری نسبت به سیستم های RF دارد به همین علت برای فروشگاه هایی که درب ورود بزرگ دارند بسیار مناسب می باشند

گیت های فروشگاهی EM

دزدگیر گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM یا همان(ELECTROMAGNETICAM)

فرکانس گیت فروشگاهی EM  معمولا بین ۱ هرتز تا ۱۰۰۰ هرتز می باشد . این نوع سیستم های دزدگیر مانند سیستم های RF وAM  دارای یک فرستنده و گیرنده می باشند که با عبور دادن تگ و لیبل با فرکانس مشابه دستگاه شروع به آژیر کشیدن می کند.

از معایب گیت دزدگیر EM می توان به بزرگ بودن آنتن ها و کم بودن فاصله تشخیص آن ها اشاره کرد.

با وجود اینکه آنتن سیستم های دزدگیر گیت فروشگاهی EM بسیار بزرگ می باشند اما در شرایط ایدآل تنها تا ۸۰ سانتی متر قدرت تشخیص دارند.

از مزایای سیستم هایEM  لیبل های بسیار باریک و انعطاف پذیر آن ها می باشد که برای فروشگاه های لوازم آرایش که اجناس مختلف با سایز های مختلف دارند از مناسب ترین سیستم ها به شمار می روند که البته به دلیل قیمت بسیار بالا با استقبال خوبی مواجه نشدند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...